Sledovanost Jihočeské televize se zvýšila



Naprostá většina lidí v Jihočeském kraji zná Jihočeskou televizi jako svou regionální televizi a bezmála polovina obyvatel jižních Čech ji i pravidelně sleduje. Oficiální průzkum sledovanosti opět zpracovala renomovaná agentura MediaResearch.
„Výsledek průzkumu mě velice potěšil. Od spuštění Jihočeské televize v červnu 2012 jsme ušli obrovský kus cesty. Stále větší a větší přízeň diváků je pro mne i celý tým Jihočeské televize to největší poděkování a ten nejsilnější hnací motor k další práci. Moc si toho vážíme.“ říká Zuzana Pecková, výkonná ředitelka Jihočeské televize.
Jihočeská televize připravila pro rok 2014 několik nových pořadů a intenzivně také vylepšuje svoji prezentaci na internetu. „V současné době pracujeme na několika novinkách. Na našich internetových stránkách www.jihoceskatelevize.cz brzy spustíme online streaming, díky kterému budou mít naši diváci, kteří nás raději sledují přes počítač, možnost sledovat online přesně to, co v tu chvíli běží v televizi. Zároveň s tím už testujeme nový online videoarchiv, který jsme vytvářeli na základě požadavků našich diváků.“
Pro prodej národní reklamy je Jihočeská televize nově zastupována agenturou Czech Regio TV.
Výzkum agentury MediaResearch v Jihočeském kraji byl realizován prostřednictvím telefonického sběru dat, metodou CATI, v období od 4. do 10. 11. 2013.
V současné době je jedinou regionální digitální televizí na jihu Čech. Vysílá z vysílače Kleť na 22. kanálu v multiplexu 3. nebo na webových stránkách www.jihoceskatelevize.cz a na kanálu Youtube. Šíří nás také někteří provozovatelé kabelových systémů (ELSAT, UPC). Jihočeskou televizi lze tedy sledovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.
Diskuse k článku