Pozor na energošmejdy. E.ON Distribuce v České republice nekončí. Jen se mění na EG.D - Jižní Čechy Teď!
Pozor na energošmejdy. E.ON Distribuce v České republice nekončí. Jen se mění na EG.D - Jižní Čechy Teď!
Pozor na energošmejdy. E.ON Distribuce v České republice nekončí. Jen se mění na EG.D - Jižní Čechy Teď!
17. 12. 2020 13:37

Pozor na energošmejdy. E.ON Distribuce v České republice nekončí. Jen se mění na EG.D

Zobrazit galerii (2)
Pozor na energošmejdy. E.ON Distribuce v České republice nekončí. Jen se mění na EG.D
Žádosti o připojení k odběru elektřiny nebo plynu, vyjádření k sítím na vašem pozemku, odečty elektroměrů i jejich revize, výměna hlavního jističe nebo poruchy s dodávkami elektrické energie. To už nebude od nového roku záležitostí E.ON Distribuce. Všechny tyhle situace od prvního ledna 2021 pomůže na jihu Čech, na jižní Moravě, na Vysočině a v části Zlínského a Olomouckého kraje vyřešit společnost EG.D.

Pozor na energošmejdy. E.ON Distribuce v České republice nekončí. Jen se mění na EG.D - Jižní Čechy Teď!

E.ON Distribuce se totiž od nového roku mění právě na EG.D. Mění vzhled, mění název, ale nemění své hodnoty ani poslání, které má – totiž bezpečně zásobovat domácnosti na svém distribučním území elektřinou a plynem. „Naše zákazníky i partnery ubezpečuji, že na našem vztahu k nim se změnou názvu a loga společnosti nic nemění. V praxi je tento krok nijak neovlivní. Pořád pro ně budeme spolehlivým distributorem energií a všechny uzavřené smlouvy platí automaticky dál. Zákazníci se nemusejí o nic starat,“ ujišťuje Zdeněk Bauer, předseda představenstva E.ON
Distribuce. EG.D zůstává dál členem skupiny E.ON v České republice a přejmenování společnosti byl nutný krok k tomu, aby se zákazník na energetickém trhu lépe orientoval a rozlišil, kdo je distributor a kdo dodavatel energií.
Od nového roku začnou lidé vídat pracovníky E.ONu v nových barvách a s novým logem EG.D. Toho bez pochyb budou chtít využít tzv. energošmejdi, kteří se budou snažit lidem namluvit například to, že E.ON v České republice končí a zákazníci si musí vybrat jiného dodavatele energií. „Není to pravda a lidé by měli být obzvláště ostražití. Pokud
mají zákazníci jakékoli pochybnosti, mohou si na naší infolince snadno ověřit, že lidé, se kterými se setkají, pracují skutečně pro E.ON. A toto pravidlo bude platit od ledna 2021 i pro EG.D,“ upozorňuje Martina Slavíková, vedoucí komunikace skupiny E.ON v České republice.
V případě problémů se zákazníci dál mohou obracet na poruchovou linku pro elektřinu na čísle 800 22 55 77 i plyn 1239. Rozsah jejich služeb zůstává stejný. Od nového roku budou moci na poruchové lince pro elektřinu řešit i všechny ostatní požadavky na distributora, které doteď řešili na zákaznické lince E.ON.

-PI-

Diskuse k článku

Pro přidávání a zobrazení komentářů je nutné se přihlásit / registrovat.