Pozor na energošmejdy. E.ON Distribuce v České republice nekončí. Jen se mění na EG.D


E.ON Distribuce se totiž od nového roku mění právě na EG.D. Mění vzhled, mění název, ale nemění své hodnoty ani poslání, které má – totiž bezpečně zásobovat domácnosti na svém distribučním území elektřinou a plynem. „Naše zákazníky i partnery ubezpečuji, že na našem vztahu k nim se změnou názvu a loga společnosti nic nemění. V praxi je tento krok nijak neovlivní. Pořád pro ně budeme spolehlivým distributorem energií a všechny uzavřené smlouvy platí automaticky dál. Zákazníci se nemusejí o nic starat,“ ujišťuje Zdeněk Bauer, předseda představenstva E.ON
Distribuce. EG.D zůstává dál členem skupiny E.ON v České republice a přejmenování společnosti byl nutný krok k tomu, aby se zákazník na energetickém trhu lépe orientoval a rozlišil, kdo je distributor a kdo dodavatel energií.
Od nového roku začnou lidé vídat pracovníky E.ONu v nových barvách a s novým logem EG.D. Toho bez pochyb budou chtít využít tzv. energošmejdi, kteří se budou snažit lidem namluvit například to, že E.ON v České republice končí a zákazníci si musí vybrat jiného dodavatele energií. „Není to pravda a lidé by měli být obzvláště ostražití. Pokud
mají zákazníci jakékoli pochybnosti, mohou si na naší infolince snadno ověřit, že lidé, se kterými se setkají, pracují skutečně pro E.ON. A toto pravidlo bude platit od ledna 2021 i pro EG.D,“ upozorňuje Martina Slavíková, vedoucí komunikace skupiny E.ON v České republice.
V případě problémů se zákazníci dál mohou obracet na poruchovou linku pro elektřinu na čísle 800 22 55 77 i plyn 1239. Rozsah jejich služeb zůstává stejný. Od nového roku budou moci na poruchové lince pro elektřinu řešit i všechny ostatní požadavky na distributora, které doteď řešili na zákaznické lince E.ON.
-PI-
Diskuse k článku